Jij kent jouw doelgroep natuurlijk het beste, maar hoe bedien je ze? Wat wil de lezer weten? Waar liggen hun interesses? En welke middelen passen daarbij? Wij verplaatsen ons in zowel zender als ontvanger. Het resultaat; mooie, inhoudelijke content die bij jouw doelgroep past.
Een bladformule vormt de basis van je vakblad of magazine. Wil jij een bladformule opzetten of kan die van jullie wel een opfrisbeurt gebruiken? Wij helpen je. In een overzichtelijk document zetten we onder andere doel, doelgroep, bladpijlers en journalistieke genres op een rijtje waardoor je structuur en overzicht krijgt. Zo kun jij met een frisse blik verder werken aan je magazine.
Ritme is ons toverwoord bij het samenstellen van elk communicatiemiddel. Curve hanteert een efficiënte matrix die in één oogopslag duidelijk maakt hoe de informatie is verdeeld. Is er genoeg afwisseling in content, vorm en beeldmateriaal? Mist er nog iets? We bewaken het (blad) ritme en sturen bij waar nodig.
Deze (digitale) tijd vraagt om een andere manier van werken. Zo wordt er steeds vaker gekozen voor een crossmediale aanpak: een tijdschrift via traditionele- én digitale kanalen verspreiden om zo verschillende doelgroepen te bedienen. Op basis van onze expertise kunnen wij je adviseren en helpen met het uitrollen van verschillende crossmediale concepten.
Heeft jouw team inspiratie en advies nodig? Het enthousiaste team van Curve verzorgt ook praktische workshops op maat over bijvoorbeeld bladformules, bladritme, beeld denken en het maken van online magazines. Informeer gerust naar de mogelijkheden.